BOSS ME-80

Boss

HN146643

skladem

6 590 Kč s DPH

BOSS ME-80

Boss ME-80 je profesionální kytarový multiefekt, který spolu s širokou paletou zvuků nabízí přehlednost, snadné ovládání a jednoduchost. Jeho zvuková knihovna Vám nabídne přístup k desítkám kvalitních efektů, které stejně jako jiné multiefekty Boss využívají populární technologie modelingu COSM pro co nejvěrnější napodobení efektů, zesilovačů a reproboxů, které stály vzorem.

ME využívá standardních převodníků pracujících na 24bit a 44,1 kHz a díky použití technologie AF – Adaptive Focus, je výrazně zlepšen poměr signálu k šumu. Jeho zvuková knihovna s 60 simulacemi je rozdělena do 8 sekcí – Preamp, Comp/FX1, EQ/FX2, Overdrive/Distortion, Modulation, Delay, Reverb a Pedal X, což už samo o sobě napovídá, že si zde najde to své opravdu každý. Mezi efekty naleznete compressor, wah, simulaci akustické kytary, řadu různých typů zkreslení, několik simulací preampů těch nejslavnějších aparátů, různé typy modulačních efektů, delay velkým rozsahem, reverby, octavery, noise gate a looper. Samozřejmostí je ladička.

K ovládání multiefektu využijete 8 nožních spínačů a jeden pedál pro ovládání efektů typu wah-wah nebo volume a dalších parametrů. Každá ze zvukových sekcí má pak vlastní ovládání. Zadní strana efektu kromě vstupu a stereo výstupu nabízí i konektor pro připojení externích zařízení typu CD nebo mp3 přehrávačů, sluchátkový výstup a USB rozhraní, díky kterému můžete ME-80 připojit k počítači a využít ho jako zvukovou kartu pro nahrávání. Pomocí speciálního software navíc můžete v počítači upravovat Vaše zvukové presety. K napájení slouží 9Voltová baterie, šest AA baterií nebo adaptér.Adaptér není součástí balení.

Technické údaje

• kytarový multiefekt

• ovládání: Drive, Volume, Tone, 3 nožní spínače, pedál

• AD/DA převodníky: 24bit, 44,1 kHz, AF Method

• zvuková knihovna: 60 simulací, nastavitelná

• 36 uživatelských + 36 továrních presetů

• COSM modeling

• looper (až 38 sekund)

• ladička

• 8 nožních spínačů + expression pedál

• LED display

• USB audio/MIDI rozhraní

• mono vstup, stereo výstup

• Aux-In

• sluchátkový výstup

• napájení: 9V baterie / 6x AA baterie / adapter, odběr 200 mA

• rozměry: 447 x 231 x 70 mm

• váha: 3,6 kg

Technologie COSM

Tento nástroj využívá takzvané COSM, neboli Composite Object Sound Modeling, technologie, která patří na vrchol digitálního signálového processingu. COSM se snaží o virtuální napodobení všech elementů, které ovlivňují to, jak naše ucho vnímá zvuk – materiály a parametry nástroje, snímače, zesilovač a reproduktory a dokonce i vliv vzduchu nebo místnosti, ve které hrajete. Ve finále je COSM díky spojení několika různých mechanik modelingu schopný skvěle napodobit zvuky, které můžete znát z „reálného“ světa nebo tvořit takové, které ještě nikdo nikdy neslyšel. Důkazem kvalit COSM je jeho široké užití nejen v efektech, ale i v modelingových aparátech nebo kytarách.