TYCOON TKRB-35 BMB

Informujte mě, až bude k dispozici

Tycoon

HN105785

Informujte se o dostupnosti produktu

7 340 Kč s DPH

Cajon ze série Roundback, velká velikost, rozměr přední desky 20,5 x 13,75 palců (52 x 35 cm), klenutá zadní deska, vyrobeno ze dřeva Black Makah Burl ROUNDBACK BLACK MAKAH BURL CAJON Název Cajon pochází ze španělštiny, kde toto slovo znamená bedýnku – to vypovídá nejen o tvaru, ale i původu tohoto latinsko-amerického perkusního nástroje. Jde totiž doopravdy o dřevěnou krabičku s ozvučným otvorem, ve které jsou nataženy laditelné struny podobně jako třeba u virblu. Traduje se, že tento nástroj vznikl tak, že otroci, kteří byly donuceni zbavit se svých tradičních bubnů, namísto nich použili bedny třeba od ryb nebo ovoce. V současnosti se Cajon používá ve všech hudebních stylech, kde jsou znatelné latinsko-americké vlivy, jako doma je ve flamengu či rumbě. Jde o velmi univerzální nástroj a ne nadarmo se říká, že zručný hráč je na něm schopný napodobit zvuk v podstatě celé sady bicích. Konkrétně tento Cajon je stejně jako všechny Cajony vyráběné u Tycoon Percussion produktem čistě ruční práce. Po sestavení je navíc pečlivě testován, aby nebylo možné pochybovat o jeho zvukových kvalitách. S Cajony Tycoon prostě nejde šlápnout vedle… Použité dřevo pochází ze dřeva Black Makah Burl. Jde o dřevo tvrdé, což se velmi příznivě projevuje na zvuku, navíc má lepší vlastnosti než například dub nebo jiné listnáče. Velikost přední desky odpovídá rozměrům 52 x 35 centimetrů, a tak se tento Cajon řadí do skupiny velkých. Zvukově je to prostě klasika – pevné basy, které jsou vylepšeny inovativním přístupem ke konstrukci boxu – klenutou zadní deskou, a příjemně ostré slapové tóny. Struny jsou plně laditelné standardním imbusovým (šestihranným) klíčem. Cajon ze série Tycoon Roundback je nástroj, který Vás jistě zaujme kvalitním zpracováním, prvotřídními materiály a hlavně velmi dobrým zvukem se svými tradičními charakteristikami. Technické údaje • klenutá zadní deska • plně laditelné struny