Informujte mě, až bude k dispozici

Engl

HN099284

Informujte se o dostupnosti produktu

31 820 Kč s DPH

RITCHIE BLACKMORE

Popisovat zvuk tohoto kytarového velikána, pro kterého byl Engl E650 postaven, asi není nutné. A pokud se Vám zrovna tento zvuk líbí, je pro Vás tento aparát tou pravou volbou. Byť se to na první pohled nemusí zdát, jde o velmi univerzální zesilovač, pro nějž není problémem nic od křišťálově čistého zvuku až po velmi silné zkreslení.To vše v balení s opravdu jednoduchým ovládáním.

Výkon tohoto zesilovače je 100W, což je opravdu více než dostačující dávka. Koncový zesilovač je osazen čtyřmi elektronkami typu 6L6 a jednou ECC83. Další 3 lampy ECC83 se nachází v předzesilovači, který nabízí 4 kanály – Clean, Crunch, Lead a Heavy Lead.

Nastavení Blackmorovy signatury Vám zabere vskutku jen chvíli. Na předním panelu se hned vedle vstupu pro kytary nachází potenciometr Clean pro nastavení vybuzení, potažmo tedy zkreslení, u prvních dvou kanálů, u něj je i spínač Bright pro zesílení výšek, následuje Lead pro nastavení gainu zkreslených kanálů. Dále naleznete sekci 3-pásmového ekvalizéru pro nastavení basů, středů a výšek a spínač Contour, který lehce „nakopne“ frekvence mezi 300 a 500 Hz (lze spínat footswitchem). Za ním jsou potenciometry Lead Presence a Lead volume, které ovlivňují vysoké frekvence a hlasitost zkreslených kanálů. Poslední čtyři prvky slouží k přepínání kanálů a úpravě celkové hlasitosti. Clean/Lead přepíná mezi čistými a zkreslenými kanály, Gain Lo/Hi určuje, jestli u čistých bude hrát Clean nebo Crunch, potažmo jestli u zkreslených bude aktivní Lead nebo Heavy Lead. Tímto přepínačem se také určuje, jestli bude aktivní nastavení podle Master volume A – Lo Gain, nebo B – Hi Gain.

Na zadním panelu jsou další prvky. Jsou zde 2 duální a jeden speciální vstupy pro footswitche. Do duálních lze například zapojit 2 klasické footswitche (např. typ Z-3 nebo Z-4), nebo jeden MIDI nožní spínač s možností výstupu 6,3 jacky (např. Z-11). Do speciálního vstupu lze zapojit jen switch Engl Z-5. Vedle vstup, výstup a nastavení efektové smyčky. Poslední jsou výstupy na reproboxy. Lze sem zapojit 1x 4 Ohm, 2x 8 Ohm, 1x 8 Ohm, 2x 16 Ohm či 1x 16 Ohm.

Engl Ritchie Blackmore je přesně to, co hledáte, pokud chcete získat zvuk, kterým proslul tento kytarový velikán. Celý zesilovač je postaven přesně podle jeho představ, takže si můžete být jisti, že uspokojí potřeby každého, a i toho nejnáročnějšího, kytaristy.

Technické údaje

• celolampový kytarový zesilovač

• signature Ritchie Blackmore