Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obecné informace

Naším základním cílem je Vaše plná spokojenost s nástroji, které jste u nás zakoupili. Při nákupu zboží na dálku u nás kromě zákonné možnosti odstoupit od smlouvy do 14 dnů navíc získáte možnost zboží do 30 dnů od nákupu vyměnit za jiné. Při nákupu v našich kamenných prodejnách máte možnost nevyhovující zboží do 30 dnů vyměnit za jiné.

Lhůta se počítá ode dne odeslání zboží kupujícím (při zakoupení) do dne přijetí odstoupení od kupní smlouvy prodávajícím (při odstoupení od kupní smlouvy).

  • Při nákupu v našem eshopu může dle zákona kupující odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů a bude mu do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vráceno 100 % uhrazené ceny zboží. 
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí spotřebitel odeslat prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží kupující.


Možnost výměny zboží po 14denní lhůtě se nevztahuje na:

  • spotřební materiál (struny, čističe, šňůry a kabely apod.)
  • software
  • zboží, které podléhá autorskému zákonu (knihy, CD atd.)
  • dechové nástroje (z hygienických důvodů) – např. flétny, foukací harmoniky atd.
  • zboží, které obvykle není skladem a bylo objednáno pro konkrétního zákazníka
  • zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
  • zboží, které jeví jakékoliv známky použití
  • zboží bez originálních obalů a příslušenství
  • jednotlivé zboží z akcí, kde je snížení ceny jedné položky podmíněno nákupem dalšího zboží (vrátit lze pouze celou skupinu zboží)


Postup při výměně zboží zakoupeného na kamenné prodejně

  • Kupující osobně dopraví nevyhovující zboží do prodejny, kde zboží zakoupil a tam si vybere jiné zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.
  • Zboží zakoupené na kamenné prodejně lze pouze vyměnit za jiné, dostupné na prodejně v okamžiku vrácení.


Postup při vrácení zboží zakoupeného přes internet

  • Kupující má možnost vytisknout a vyplnit formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Ke stažení zde.
  • Kupující má možnost osobně či přepravní službou dopravit zboží spolu s kopií faktury či paragonu a vyplněným formulářem na níže uvedenou adresu.
  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  • Po odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající kupujícímu peněžní prostředky stejným způsobem, jakým je obdržel, případně jiným způsobem po vzájemné dohodě.
  • Prodávající se zavazuje uhradit peněžní prostředky do 14 dnů od momentu odstoupení od kupní smlouvy na straně kupujícího, ale ne dříve než obdrží vrácené zboží nebo než kupující prokáže, že ho odeslal.


Zboží zakoupené přes eshop lze vrátit na adrese:

Skala Music s. r. o.
Pod Městem 289
542 32  Úpice
Email: info@skalamusic.cz

Upozornění

Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. Pokud je kupujícím firma, je podmínkou vrácení částky podepsání dobropisu, který na vyžádání zašle Oddělení vrácení zboží.